< Till bloggens startsida

Godmorgon.

Godmorgon, godmorgon.
Har precis duschat och gjort mig iordning för dagen. Har 20-30 minuter att äta frukost, så jag tänkte blogga en snabbis. Fick 1200 av mormor när vi var där i helgen. Så jag ska spara ihop till en ny data. Vill ha en liten, smidig, helst vit eller en färg. Inte en svart. För min mobil är ett ''bärbart'' internet också, så då kan man ju ta med sig den lite överallt!
Sen fyller jag år om mindre än två veckor. Har önskar mig en massa kläder, en data, pengar och massa annat.
Men nu måste jag dra ner och göra en macka.
Hejdå♥

Kommentarer
Milia

Ha en bra dag!



Följ oss på bloglovin

2012-05-08 @ 22:43:00
URL: http://fazhionsneakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0